چهار نفر بودند که...!
میخوام بدونم تحلیل شما از این موضوع چیه؟ برای جواب عجله نکنید . بعدا روی ادامه مطلب بزنید !
چهار نفر بودند به نام های همه کس، هر کس، یک کس، هیچ کس، یک کار مهم در سازمان وجود داشت و بایستی انجام می شد. اما بعد از مدتی آن کار انجام نشده بود و همه کس، هرکس را به خاطر کاری که یک کس می توانست انجام دهد اما هیچ کس انجام نداده بود سرزنش می کردند. رفتار های فردی و سازمانی افراد فوق را تحلیل کنید.
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۶ ساعت 7:28 توسط کمیته علمی
|